wtorek, 9 grudnia 2014

"Najlepszy Przyjaciel" - Jungkook (BTS)

(...) twoje Imie
Jungkook był twoim przyjacielem od ponad roku i dzięki niemu poznałaś całe BTS. Potajemnie się w nim podkochiwałaś ale, nie wiedziałaś że z wzajemnością. Dzisiaj rano byłaś bardzo szczęśliwa Jung miał urodziny i mu wyznać swoje uczucia względem niego. Cały czas myślałaś jak mu o tym powiesz, nie zauważyłaś jak na kogoś wpadłaś była to twoja najlepsza przyjaciółka Ircia
- Ircia hej nie zauważyłam cię
-(...) ty jak zwykle z głową w chmurach a po z tym kiedy wyznasz Jungkookowi miłość.
- Wiesz zamierzałam dzisiaj - powiedziałaś szeptem ale nie było ci dane skończyć.
- Naprawdę to fantastycznie - wydarła się twoja przyjaciółka i natychmiast cię przytuliła
- Iri cicho! ale cieszę się że mnie wspierasz - też ją uściskałaś.
- (...) Hwaiting <3
- to ja idę po swoje szczęście - powiedziałaś lekko zdenerwowana. Chodziłaś po szkole ale nie mogłaś znaleźć Kookiego, nagle zauważyłaś Suge , podbiegłaś do niego i uściskałaś.
- Oppa widziałeś jungkooka ?
- Nie ale cieszę się że cię widzę , musze ci coś powiedzieć.
- Słucham ale mów szybko!
Nagle Suga pocałował cię w policzek. Lekko się zarumieniłaś
- (...) ja cię kocham nie wiedziałaś co powiedzieć gdy nagle zauważyłaś że Jungkook stał niedaleko was ze łzami w oczach,wszystkiemu się przyglądał . Nie zdążyłaś nawet zareagować Junga już nie było, chciałaś za nim pobiec gdy nagle Suga złapał cię za nadgarstek ,odwróciłaś się do niego i powiedziałaś:
- Przepraszam Oppa ale ja nic do ciebie nie czuję . Suga westchnął
- (...) mam nadzieje że będziesz z nim szczęśliwa.
- Dziękuję Oppa. Przytuliłaś się do niego najmocniej jak umiałaś i obdarowałaś uśmiechem który on odwzajemnił.
- No już leć do niego .
Właśnie zapomiałaś o Jungkooku ,wybiegłaś ze szkoły. Chwile się zastanawiałaś gdzie on może być i nagle cię olśniło zawsze gdy był smutny przychodził do parku. Zaczęłaś biec, zauważyłaś go siedział na ławce w parku i płakał. Od razu do niego podbiegłaś.
- Kooki to nie tak jak myślisz - teraz to ty zaczęłaś płakać.
- A jak? Wiesz (...) zraniłaś mnie i to bardzo
- Ale..ale - zaczęłaś się jąkać.
- Ale co? Suga wyznał ci uczucia wszystko słyszałem - gdy to mówił płakał jeszcze bardziej
- Ale ja go nie kocham! - powiedziałaś stanowczo .
- nie kochasz go?
- Pabo ja kocham tylko ciebie - powiedziałaś i pocałowałaś go w policzek .
- (...) ja też cię kocham tak bardzo że boję się że cię stracę . Powiedział i mocno cię przytulił
- Nie stracisz Oppa .
Jung odsunął się od ciebie i patrzył na twoje usta
- Czy mogę cię pocałować - powiedział zarumieniony.
- Całuj a nie się pytasz!
Uśmiechnął się do ciebie słodko i wpił się w twoje usta ,całował długo i namiętnie.
- Czyli zostaniesz moją dziewczyną? - zapytał się szczerząc się.
- Oczywiście Oppa a i zapomniałabym Wszystkiego Najlepszego! Ale nie mam dla ciebie prezentu. Trochę posmutniałaś
- Wiesz (...) już dostałem od ciebie prezent i to najpiękniejszy na świecie!
- Hmmm jak to? - zapytałaś zdziwiona
- Twoją miłość, właśnie to zawsze chciałem od ciebie dostać.
Przytuliłaś Kooka ,staliście tak jeszcze długo.
A ty wiedziałaś że jest przy tobie osoba którą kochasz.


To mój pierwszy
scenariusz . Przepraszam za błędy i mam nadzieję że scenariusz się podobał <3 ~zuzu

1 komentarz:

  1. Czytam to tylko dlatego, że moja kochana unnie udostępniła Twój blog, na swoim. Muszę stwierdzić, że masz fajny styl pisania, ale rozpisuj się bardziej. Mogę prosić o coś z Rap Monem?

    OdpowiedzUsuń